Gratis dienst aanbieden

matthiasmyver
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gratis dienst aanbieden

#1 , 26 nov 2018 22:41

Hallo allemaal, ik zit al een tijdje met het idee om op zelfstandige basis voice-overs in te spreken voor eenieder die beroep wil doen op mijn stem voor zijn of haar project. Ik ben echter nog student en vind het een te groot risico om gelijk een ondernemingkje te starten omdat de opdrachten nu eenmaal niet komen binnenrollen in het wereldje en zeker niet als je nog geen referenties hebt. Ik zou daarom eerst gratis voice-overs willen afleveren vanop afstand om zo wat netwerk op te bouwen en bij te leren zonder dat die opstartperiode dus een financiële domper is. Mijn vraag luidt dan ook: mag dat zomaar? Mag ik mijn stemopnames geheel gratis aanbieden en afleveren? Is er dan mogelijk sprake van oneerlijke concurrentie/broodroof...?

Dank alvast.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 27 nov 2018 13:38

dat u gratis stemmen gaat inspreken, zal u niet in dank afgenomen worden van de professionele voice-overs....Het wereldje is erg klein en je neemt best een agent.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”