Herbalife

Philip Van Bost
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Herbalife

#1 , 20 aug 2018 08:54

Iemand uit mijn directe omgeving is al enkele jaren hard bezig om een inkomen te verwerven Herbalife. Dat lukt voor geen meter... Op meetings en allerlei events staan er Herbalife verkopers te pronken met hun verkoopcijfers en tonen hoeveel er op hun bankrekening staat... Naar mijn gevoel boerenbedrog.
Mijn vraag : Kan je, als je kunt aantonen dat de getoonde bedragen op de bankrekeningen niet van Herbalife verkopen afkomstig zijn maar op een andere manier tot stand kwamen, spreken van misbruik van vertrouwen? Is er op dat moment voldoende juridische basis om dergelijke manipulatoren aan te klagen?

Philip Van Bost

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#2 , 20 aug 2018 09:06

Even Googlen, pyramideverkoop intikken, en een aantal antwoorden worden u prompt voorgeschoteld.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 aug 2018 09:15

Dit zijn verkoop methodes zoals een andere, maar pas daar toch mee op daar zullen zekers top verkopers zijn die deze cijfers halen.
Je zal deze firma niks kunnen doen, het is u vriendin die dit product nu éénmaal niet kan verkopen, zeer velen denken verkopers te zijn maar zijn dit zeker niet !
Zou je vriendin niet beter werk zoeken die haar einde maand een loon uit betaalt die heeft ze zekers .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6854

#4 , 20 aug 2018 09:34

Inderdaad, m.i. zijn de beloofde toplonen wel mogelijk voor topverkopers.

Maar het zou interessant wezen als we het percentage (van de totale verloning) zouden kennen dat ze uit de zuivere eigen verkoop van producten aan particulieren halen, en hoeveel door het aanwerven van andere verkopers.

Terug naar “Handelspraktijken”