mogelijkheid tot opzeggen contract voor afgesproken duur

ann-marie-christine
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

mogelijkheid tot opzeggen contract voor afgesproken duur

#1 , 01 aug 2018 11:59

Ik heb een contract getekend met een reclamebureau dat via facebook en andere online tools reclame voor mij maakt, het contract heeft een looptijd van 24 maanden en is enkel opzegbaar mits betaling van 80% van de te goed som.
Ik betaal maandelijks een fikse som maar heb tot nu nu weinig tot geen resultaat. Ze verkopen vouchers van mij met korting voor een massage, behandeling. Per maand tot nu max 1 bon verkocht.
Ik heb de verkoper hier al op aangesproken dat hun strategie niet volledig loopt en ik krijg telkens het antwoord dat ik niet ongeduldig mag zijn én dat ik toch voor 24 maand vasthang.
Ik vraag me af of er toch manieren zijn om het contract te verbreken zonder die 80% te moeten betalen want ik vind niet dat ze leveren waarvoor ik getekend heb.
Klanten ontvangen geen review mails, klanten ontvangen soms hun voucher niet, ik krijg geen antwoord op mails naar de hoofdaccount ( na 11 dagen nog steeds geen reactie... én die is de account voor klanten...).
Kan ik dit contract ongedaan maken? Kan het op een manier zonder teveel kosten?

Alvast bedankt voor wat advies en of het de moeite loont om hier verder mee te gaan.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 01 aug 2018 12:02

Tegenpartij aangetekend in gebreke stellen voor de punten die u daar opnoemt en als dit niet wordt opgelost naar de rechtbank om de overeenkomst te laten verbreken.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”