uitbater verwijdert de TE KOOP fiche

malek001
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

uitbater verwijdert de TE KOOP fiche

#1 , 23 jun 2018 12:49

Hallo,
zeg ik ben mijn pand aan 't verkopen, en heb de huurder van de winkel eerst aangesproken of hij die wil kopen, maar gezien zijn financiën is dat niet mogelijk, ik heb dan gevraagd om de te koop fiche op het raam uit te stalen, hij ging ermee akkoord, een twee dagen later heeft hij deze verwijdert, ben toen naar hem gegaan en gevraagd waarom hij de te koop fiche verwijderd had, gaf hij mij te kennen dat de poetsvrouw deze had verwijdert, heb ik het toen terug geplaatst, en weeral de volgende morgen is deze weer verwijdert, nu is mijn vraag, heeft hij het recht om deze "te koop" te verwijderen nadat hij toestemming daarvoor gaf?

bij voorbaat dank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 23 jun 2018 15:57

Hij moet die laten hangen. Aangetekend in gebreke stellen (met kopie via gewone brief), en mededelen dat bij een volgende verwijdering, je onmiddellijk naar de vrederechter zal stappen en een dwangsom zal vragen per dag dat de affiche niet hangt.

malek001
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 jun 2018 22:24

Besdankt Mava voor de toelichting, de AS is al onderweg.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”