Iets aan iemand z'n deur(klink) hangen

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Iets aan iemand z'n deur(klink) hangen

#1 , 02 mei 2018 14:36

Geachte,

Is het wettelijk toegelaten om een blad aan iemand z'n deurklink te hangen?

Alvast bedankt,
NNS

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#2 , 02 mei 2018 14:38

een blad van een boom?

over wat voor blad spreken we hier? en wat staat er op?
er is MI geen wetgeving die dit verbiedt. Zolang het blad geen schade aanbrengt aan de klink

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 mei 2018 14:40

een blad van een boom?

over wat voor blad spreken we hier? en wat staat er op?
er is MI geen wetgeving die dit verbiedt. Zolang het blad geen schade aanbrengt aan de klink
Geachte,

Een blad papier met een soort advertentie op.

Alvast bedankt,
NNS

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 02 mei 2018 14:50

Je zou het kunnen benoemen als sluikstorting?

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 mei 2018 15:08

Je zou het kunnen benoemen als sluikstorting?
Hmm, I see. Er zou dus een mogelijke vervolging aan vast kunnen hangen?

Meeboo
Berichten: 1488

#6 , 02 mei 2018 15:12

zonder duidelijk te zijn en de intenties van "het blad" te vertellen gaan we u hier geen duidelijkheid kunnen geven.

staat er een naam op het blad? wie zou u vervolgen?

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#7 , 02 mei 2018 15:40

Dat gaat u veel geld kosten, en dat enkel maar voor een blaadje papier met mogelijks reclame voor bvb bruine zeep, terwijl dat gratis met het oud papier mee kan. Tenzij er beledigende zaken opstonden, en dan moet je bij de politie zijn

LeenW
Berichten: 12824

#8 , 02 mei 2018 15:58

Dit is ook een gekend trucje bij criminelen om na te kijken of iemand zijn auto vergat op slot te doen. U zou dus los van het sluikstorten al wat aandacht kunnen krijgen.

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#9 , 02 mei 2018 16:00

zonder duidelijk te zijn en de intenties van "het blad" te vertellen gaan we u hier geen duidelijkheid kunnen geven.

staat er een naam op het blad? wie zou u vervolgen?
Geachte,

Er staat een advertentie op het blad. Mijn excuses ik kan het bericht dat ik heb geplaatst niet meer aanpassen zo te zien.

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#10 , 02 mei 2018 16:01

Dat gaat u veel geld kosten, en dat enkel maar voor een blaadje papier met mogelijks reclame voor bvb bruine zeep, terwijl dat gratis met het oud papier mee kan. Tenzij er beledigende zaken opstonden, en dan moet je bij de politie zijn
Geachte,

Wat bedoelt u met dat het veel geld gaat kosten? U bedoelt de boete of het bedelen ervan? Het bedelen is namelijk al voor elkaar.

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#11 , 02 mei 2018 16:01

Dat gaat u veel geld kosten, en dat enkel maar voor een blaadje papier met mogelijks reclame voor bvb bruine zeep, terwijl dat gratis met het oud papier mee kan. Tenzij er beledigende zaken opstonden, en dan moet je bij de politie zijn
Geachte,

Wat bedoelt u met dat het veel geld gaat kosten? U bedoelt de boete of het bedelen ervan? Het bedelen is namelijk al voor elkaar.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#12 , 02 mei 2018 16:16

[

Wat bedoelt u met dat het veel geld gaat kosten? .
ik bedoel hiermede dat als jij persoonlijk die persoon wil dagvaarden. Jijzelf kan immers geen boetes uitschrijven.

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#13 , 02 mei 2018 16:37

[

Wat bedoelt u met dat het veel geld gaat kosten? .
ik bedoel hiermede dat als jij persoonlijk die persoon wil dagvaarden. Jijzelf kan immers geen boetes uitschrijven.
Ik ben degene die de papieren gaat verdelen.

NNS
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#14 , 02 mei 2018 16:39

Geachte,

Is het wettelijk toegelaten om een blad aan iemand z'n deurklink te hangen?

Alvast bedankt,
NNS
Ik wil even mijn bericht aanpassen en verduidelijken.

Ik ben degene die de bladeren zou verdelen. Er komen advertenties op te staan. Is dit toegestaan?

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#15 , 02 mei 2018 19:47

Waarom heb je niet van bij aanvang het achterste van uw tong laten zien. Door hier maar de helft te vertellen krijg je dergelijke antwoorden. :evil:

Terug naar “Handelspraktijken”