Brief Griffie & syntheseconclusie

AFFN
Topic Starter
Berichten: 74
Juridisch actief: Nee

Brief Griffie & syntheseconclusie

#1 , 22 apr 2018 11:20

Hallo,

Ik ben bezig met een rechtszaak tegen iemand die een website/webshop zou moeten bouwen voor ons maar verschillende afspraken niet is nagekomen. Nu is alles voorgekomen bij de rechtbank en nu staat er op een blad het volgende.

Dus ik moet eerst conclusies neerleggen.

Dan de tegenpartij.

En vervolgens ik terug met een Syntheseconclusie.

Er staat ook: wijzen erop dat de laatste conclusie een syntheseconclusie dient te zijn die alle vorige conclusies en desgevallend de gedinginleidende akte vervangt.


Nu vraag ik mij af mag men in een syntheseconclusie gewoon hetgeen herhalen wat men op begin heeft gezegd maar meer specifiek? Of moet dat uit een heel andere tekst bestaan die de tegenpartij tegenspreekt?

Er staat ook dat ik de conclusies dien neer te leggen ter griffier en toegezonden worden aan de andere Partij? Nu staat er onderaan: sedert 2016 bieden wij u de mogelijkheid uw conclusies en stukkenbundels neer te leggen via e-Deposit. Is dit dan genoeg? Of moet ik mijn stukken effectief fysiek aan de griffier afgeven?

Bedankt voor jullie hulp.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding