Factuur niet ontvangen

Paul Huurder
Topic Starter
Berichten: 107

Factuur niet ontvangen

#1 , 18 jan 2018 09:04

Beste,

Ik ben zelfstandige (eenmanszaak) die een samenwerking heeft met een BVBA.

Mondeling hebben we een overeenkomst om 2 maal per jaar alle facturen te betalen aan hen.

Toen ik deze maand alle facturen betaald heb, kwam de aap uit de mouw:

Er waren nog 3 openstaande facturen (die ik niet heb ontvangen).
2 van augustus, 1 van december.

Over 2 van de 3 facturen is er geen discussie en heb ik onmiddellijk betaald.

Over de derde (opgemaakt op 11 augustus) is er wel een discussie:
Het zijn kosten die niet in rekening mochten gebracht worden (bedrag 260 euro).
Indien ik ze in augustus had ontvangen, had ik ze onmiddellijk geprotesteerd.

Kan ik dit nu nog doen? Indien niet, wat kan ik dan juridisch nog ondernemen om die
factuur te laten crediteren?
Vriendelijke groeten,

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding