De woning was onbewoonbaar verklaart door de burgemeester, we hebben tel gekregen op 03/03/2013 voor een afval container te plaatsen op adres, maar hebben geen enkel bewijs ervan.
In feite waren er drie partijen, het ocmw de huurder en verhuurder, we kunnen niet bewijzen wie deze besteld heeft.
Enkel is er bewijs dat de huurder gemeld heeft dat de container geladen was, op dat mail adres hebben we als bijlage de factuur gestuurd.
Dit was zonder leesbevestiging, huurder heeft hier nooit op gereageerd.
Is na mijn AS van 01/04/2015 dat ik een AS heb ontvangen van de huurder dat hij nooit een afval container besteld heeft en protesteert de factuur.
Die factuur is geprotesteerd omdat ik nooit een container besteld hebt.
Verder heb ik hier nooit nog iets van gehoord, heb ook nooit een ingebrekestelling gekregen.
Deze staat dan ook niet in het vonnis van toelaatbaarheid.
De reeds betaalde sommen zoals ik nu kan zien op 05/10/2016 bedrag van €98.65 en op 05/10/2017 van €98.65 met een totaal van €197.30
Moeten terug gevorderd worden.
Ik ben nooit veroordeeld in deze zaak, hoe kan het dat dit aanvaard word met een simpele factuur zonder mij in kennis te stellen.
Dit is wat de huurder naar zijn bemiddelaar heeft gestuurd.
Als de opdracht aan je advocaat 11/04/2016 gegeven is, dan kan een poststempel bezwaarlijk 04/04/2016 zijn zonder fout van de post zelf. Je kan de historiek van de aangetekende zending bij Bpost nagaan op basis van de referentie. Dat moet volstaan als bewijs van correcte datum.
Eigenaardig maar de referentie op de website van Bpost klopt niet of geeft niets weer.
Ik denk dat onze kansen klein zijn om deze zaak te winnen.