Dit gaat in de toekomst er niet op beteren als men vanaf volgend jaar het bedrijfsbeheer afschaft.hoe bent u eigenlijk kunnen opstarten als je werkelijk niets weet?
Geeft tupperware zelf je daar niet de nodige info over?Hallo
Ik ben nog maar maand bezig met tupperware maar ik vroeg me af wat je al moet afgeven aan je boekhouder en wat je al kan inbrengen.
moet ik dan eigenlijk factuur maken met de verkoop van een avond of hoe zit dit juist in mekaar?
Zo werkt een forum niet. Antwoorden zal je hier krijgen. Een opportunistische boekhouder die uw berichtje leest, zal u misschien wel mailen .wie kan mij wat helpen
mail naar ...
Tupperware consulenten hebben geen enkele voorkennis nodig.hoe bent u eigenlijk kunnen opstarten als je werkelijk niets weet?
Of niet. Zijn natuurlijk wel weer extra klanten voor wie ze (tegen betaling) elk factuurtje in moeten gaan boeken.Dit gaat in de toekomst er niet op beteren als men vanaf volgend jaar het bedrijfsbeheer afschaft.hoe bent u eigenlijk kunnen opstarten als je werkelijk niets weet?
Ik beklaag de boekhouders in de toekomst.
In praktijk gaat het weinig verschil geven, denk ik. Er zullen er genoeg zijn die zelf hun factuurtjes online ingeven, en enkel een boekhouder zullen gebruiken voor de ingewikkeldere zaken (opmaak jaarrekening, BTW aangifte, etc...). Net zoals dit nu ook het geval is...Of niet. Zijn natuurlijk wel weer extra klanten voor wie ze (tegen betaling) elk factuurtje in moeten gaan boeken.
En denk je dat het wel of niet hebben van een attest bedrijfsbeheer daar verschil in zal maken? Ikzelf heb ook ergens zo'n attest liggen. Toen ik mijn middelbaar Economie-Wiskunde afgemaakt had, kreeg ik bij mijn middelbare diploma eveneens dit attest. Geloof me: mijn boekhoudkennis is noppes hoor. Buiten het feit dat ik weet dat Actief en Passief (Debet en Credit) gelijk moet zijn, weet ik er niets meer van...Leen volledig met je eens
Nu al wanneer ze het zel in boeken is het bij zeer veel een chaos einde jaar
Ik denk dat je dan menigeen overschat. Ik schat zo in dat bij veel mensen zonder bedrijfsbeheer en zonder basale kennis van boekhouden, de boekhouding een puinhoop gaat worden.In praktijk gaat het weinig verschil geven, denk ik. Er zullen er genoeg zijn die zelf hun factuurtjes online ingeven, en enkel een boekhouder zullen gebruiken voor de ingewikkeldere zaken (opmaak jaarrekening, BTW aangifte, etc...). Net zoals dit nu ook het geval is...Of niet. Zijn natuurlijk wel weer extra klanten voor wie ze (tegen betaling) elk factuurtje in moeten gaan boeken.
In dat geval ga je er van uit dat zo'n getuigschrift bedrijfsbeheer garant staat voor een basale kennis boekhouden? Ik kan u garanderen dat dit zeker niet het geval is. Die getuigschriften zijn vodjes papier, die je bij wijze van spreken bij uw middelbare diploma bij krijgt.Ik denk dat je dan menigeen overschat. Ik schat zo in dat bij veel mensen zonder bedrijfsbeheer en zonder basale kennis van boekhouden, de boekhouding een puinhoop gaat worden.