Dag winkel, wat mag ik verkopen?

nazmul
Topic Starter
Berichten: 189

Dag winkel, wat mag ik verkopen?

#1 , 12 mei 2017 14:03

Geachte,

Ik heb dag winkel met BTW nummer + toelating enz.

Maar in mijn winkel (oost-vlaanderen) komt geen veel klant, maar toch mijn huur prijs is veel te veel : 1200euro per maand.
Per dag heb ik 250euro of soms 300euro maximum (dit is echt slecht). Daarom moet ik nieuw producten mij brengen.

Maar ik heb schrik met wetgeving omdat ik niet weet. Tegen wetgeving ben ik toegelaten als volgende producten te verkopen in mijn "Dag winkel?"

1 - Richting Apotheek producten

meer als: supplements voor fitness/sport.
(Als dit is mogelijke tegen wet, dan kan ik betje leven anders ben ik in heel slecht situatie)

Afbeelding
Afbeelding

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 mei 2017 16:01

Zo te zien zijn dit voeding supplementen en die worden toch ook verkocht in sommige fitness centrums en deze zijn toch ook geen apothekers.

Maar ik zou eens een mail sturen naar Federale Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV : www.favv.be), dan ben je 100% en het zijn zij die daar controles moeten op doen
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus
Berichten: 38587

#3 , 12 mei 2017 21:09

Als u ze hier in België via een groothandel kan kopen - via internet ..dan zou ik er niet aan beginnen.
Dan ben u ineens invoerder en hebt u een serieuze uitbreiding van uw boekhouding nodig.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”