Algemene voorwaarden

karelvanhoof
Topic Starter
Berichten: 44

Algemene voorwaarden

#1 , 04 mei 2017 06:28

Kan iemand mij zeggen waar ik goede algemene voorwaarden kan terugvinden welke ik kan vermelden op een verkoopfactuur?
Het gaat om diensten B2B, doorlopende opdracht met samenwerkingsovereenkomst.

Of laat ik deze best opmaken door een advocaat?
Iemand enig idee wat zoiets zou kosten?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mei 2017 11:57

U boekhouder heeft dit wel liggen, of op internet vind je wel iets met wat veranderingen aan doen en het is zo klaar.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

karelvanhoof
Topic Starter
Berichten: 44

#3 , 04 mei 2017 20:44

Kan deze tekst volstaan?

Om geldig te zijn, dienen alle klachten ons schriftelijk binnen de 8 dagen overgemaakt te worden.
De factuur moet betaald worden binnen de 8 kalenderdagen na factuurdatum. Bij niet-betaling op de vervaldag van een factuur wordt ze van rechtswege en zonder dat er een ingebrekestelling vereist is, verhoogd met een forfaitair schadebeding van 10% met een minimum van € 50 en met een nalatigheidsinterest van 10% per jaar.
In geval van betwisting zijn enkel de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement waarin ons bedrijf gevestigd is bevoegd en het Belgisch recht is steeds van toepassing.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”