Beste allen,
gezien het telkens om B2B contracten gaat, is het contract sluitend.
De misdadige praktijk zit hem in de misleidengen manier waarop men het contract afsluit:
Men stelt voor de rondgang te doen om te kijken of er moet vervangen worden, en laat U dan even snel "een bonnetje" tekenen van de vervangen toestellen. Over dat bonnetje zwijgt men wijselijk zolang U de jaarlijkse rondgang blijft toelaten.
Bij tegenstand komt het echter meteen bovendrijven.
De reinste misleiding.
Ik kan iedereen aanraden een klacht in te dienen bij de Economische inspectie (niet bij test-aankoop, dit is particulier) :
dit kan verrassend EENVOUDIG EN SNEL via een wizard op hun website:
http://economie.fgov.be/nl/geschillen/k ... _indienen/
Het is logisch en begrijpelijk dat er pas geageerd zal worden indien eenzelfde naam meermaals gemeld wordt.
Ik mag iedereen dus oproepen om samen deze misleidende praktijken een halt toe te roepen!
Hartelijk dank!
xavier