klant vraagt vroegtijdige stopzetting

wingman
Topic Starter
Berichten: 220
Locatie: Vlaanderen

klant vraagt vroegtijdige stopzetting

#1 , 24 mei 2013 07:24

Ik ben zelfstandig karweidienst en doe dus veel kleine klussen en ook kleinere renovaties.
Ik ben 14 dagen geleden bij een klant waar ik in het verleden ook reeds kleinere herstellingen voor had gedaan, begonnen met verschillende ruimtes te renoveren.
Keuken beetje verbouwen, ander bad in badkamer en nieuwe tegeltjes rond het bad. Wat kleinere schilderwerken, etc.
Klant ging in eerste instantie tijdelijk elders verblijven maar heeft bij de start daar niet meer over gepiept en komt zich dus constant moeien.
Klant verandert tijdens de werken toch bijna dagelijks van idee waardoor ik onmogelijk een planning kan opmaken. Enige wat ik weet dat ik voor einde van de maand buiten dien te zijn. Dit zou ook lukken met de huidige resterende werken.
In deze periode ben ik reeds enkele malen later begonnen door bij andere klanten dringende zaken (de kleine klusjes) te gaan oplossen (Klant kent mijn hoofdbezigheid gezien de vroegere werkjes).
Telkenmale wist de klant dit van daags ervoor. De voorlaatste keer stuurde ze mij dezelfde avond een email dat het zo niet verder kan, dat het niet snel genoeg vooruit gaat.
Ik stuur een email terug dat een lekkend platform boven de slaapkamer wel een dringende zaak is. Ik krijg als antwoord dat het hier ook dringend is.
Daags nadien ben ik dus 3 uur later dan normaal en verwacht dus gezaag bij aankomst. Niets van dat. Ik begin er dus zelf over, dat ik de geplande werken wel op tijd af krijg, maar er komt geen repliek.
Nu gisteren laat ik dus weten dat ik vandaag terug een paar klussen moet doen en dus pas in de namiddag zal komen. Ik zeg er ook bij dat ik zaterdag ook zal werken als compensatie.
Ik krijg als antwoord dat ik altijd mag komen als het maar niet 's nachts is.