Beste,
Ik heb 8/10/2012 een factuur gekregen van een schilder voor het opmaken van een offerte voor schilderwerken van 63,60.
Deze heb ik gekregen via e-mail in een excell bestand en mijn btw nummer alsook de facturatiegegevens van de verstrekker ontbraken, deze stond ipv van op 1 pagina ook nog eens verdeeld over 2 pagina's ( kolom van de totaalprijzen stond op de tweede pagina ).
Ik kon deze dus onmogelijk in mijn boekhouding steken of zelfs betalen want ook hun rekeningnr ontbrak.
Op 7/1/2013 heb ik gevraagd om een correct opgemaakte factuur zodat ik deze kon betalen, hierop heb ik geen antwoord gekregen.
Op 28/1/2013 krijg ik van een incassobureau melding dat ik bovenvermelde factuur dien te betalen + 200 euro schadebeding + 3,23 euro intrest. ( ik heb ook zelfs geen herinnering gekregen )
Ik weigerde dit te betalen en vroeg nogmaals een correct opgemaakte factuur om het oorspronkelijk bedrag te betalen.
Volgens het incassobureau staat er op hun printout van de factuur ergens onderaan toch de facturatiegegevens van betreffende firma, ik werk met een mac en dat staat er nergens op.
Zij beweren nu dat ik toch verplicht ben om deze extra kosten te betalen.
Ik denk ik mijn volledig recht te zijn en laat me niet intimideren.
Mijn vraag is als zij nu toch iets kunnen doen en de extra kosten vragen.
Alvast hartelijk dank voor jullie mening !
Miguel