faillissement voor de dagvaarding aanvragen?

Alex88
Topic Starter
Berichten: 7

faillissement voor de dagvaarding aanvragen?

#1 , 28 nov 2011 09:14

Beste

Ik ben gedagvaard omdat ik te laat sta met mijn betalingen maar ik ging zoiezo eind deze maand een faillissement aanvragen, is het gunstiger om een faillissement aan te vragen voor dat ik naar de rechtbank ben geweest of maakt het niet uit dat ik het dag erna aanvraag?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 nov 2011 10:39

Ik zou voor de dagvaarding mijn verzoekschrift voor faillissement neerleggen kost prijs 53€, je heeft er geen advocaat voor nodig.
Je kan voorbeelden van die documenten downloaden op het volgend adres.

http://www.rechtbankkoophandeldendermon ... enten.html

En neem ook contact op met tussenstap die je misschien kan helpen om je belangen te verdedigen!

http://www.tussenstap.be/belangenverded ... llissement
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#3 , 04 dec 2011 18:16

wil u er echt mee stoppen of ziet u voorlopig geen uitweg ?
Als u gewoon voorlopig geen uitweg ziet dan is het misschien wel goed om een WCO dossier op te starten bij de rechtbank van Koophandel
Dat kan de redding voor uw zaak zijn waartoe u zich steeds hebt ingezet. Laat u dus niet ontmoedigen
Trouwens een faillissement hoeft niet het einde te zijn integendeel !!!!!! Laat het een leerschool zijn
en doe zoals Denlowie het zegt: neem vooral en voor alles contact op met Tussenstap doen doen doen !!!!!!

Dat een faillissement bij het gros van Jan met de Pet nog steeds puur en alleen als een tekortkoming of persoonlijk falen wordt aanzien moet je
niet van wakker liggen. Jan met de Pet is hier volledig fout . In de VS en dichterbij Engeland/Duitsland gaat men daar op een totaal
andere positieve manier mee om.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”