Euro Cadeaubon

Alex88
Topic Starter
Berichten: 7

Euro Cadeaubon

#1 , 06 sep 2011 15:32

Goeiendag

Ik had een contract aangesloten met bedrijf X er werd tegen mij gezegd dat ik geen kosten moest betalen dat alles volledig gratis zou zijn. Na het tekenen van het contract hoorde ik wel dat ik 200 euro moest betalen aan bonnen dat ik zelf zou moeten verkopen na aankoop van deze bonnen gingen ze een website pagina maken met de foto van onze zaak. Daarop zei ik dat ik geen geld had om die bonnen te kopen. Paar weken later werd ik opgebeld door een werknemer van X die zei dat ik die bonnen moest kopen om problemen te vermijden waarop ik zei dat ik geen bonnen kon kopen omdat de zaken van mijn zaak slecht gaan die medewerker zei dat ik een brief moest sturen met het opzegging van het contract. Vandaag krijg ik een brief waarin staat dat ik een boete moet betalen van 508 euro omdat als ik contract opzeg vervallen die kortingen en als ik niet betaal wordt alles naar hun advocaat doorgestuurd. Nu wij hebben geen diensten van hun gekregen er werd geen reclame gemaakt er werd helemaal niks gedaan aan hun kant kan dat zomaar dat ik deze bedrag moet betalen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 06 sep 2011 16:01

Hetgeen in uw kontrakt staat zal bepalend zijn. Niet "er werd tegen mij gezegd..".
Ik durf te veronderstellen dat hetgeen ze nu eisen dan ook in het kontrakt staat.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Franciscus
Berichten: 38603

#3 , 07 sep 2011 19:42

Gelieve de naam van de firma te verwijderen aub.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”