Persoonlijke bijverdienste binnen een bvba met 3

Optimus
Topic Starter
Berichten: 1

Persoonlijke bijverdienste binnen een bvba met 3

#1 , 08 apr 2011 19:57

Hallo,

Eerste keer op het forum hier, dus als het verkeerd staat alvast mijn excuses.

Eerst wat uitleg over mijn huidige situatie: Momenteel ben ik samen met 3 anderen zaakvoerder van een bedrijf dat zich bezig houd met websites, webshops, online marketing, enz. We zijn met zen 3 eigenaar hiervan en hebben dus ook de nodige statuten en dergelijken. Nu heb ik recentelijk het idee gekregen om in men vrije tijd zelf een webshop te starten rond mijn hobby, de exacte details hierrond laat ik even in het midden, om zo toch ook even m'n technische kennis om te zetten in de praktijk en in de toekomst ook beginnende klanten te kunnen informeren.

Aangezien ik van die juridische vormen met hun beperkingen en achterpoortjes weinig weet heb vraag ik het hier alvast. Volgende week zit ik hier ook over samen met de boekhouder, maar wil op voorhand toch ook zo veel en goed mogelijk geïnformeerd zijn.

Mijn vraag dus concreet:

• Wat zijn hierbij de mogelijkheden?
• Kan ik binnen de bestaande bvba een "eigen bedrijf" hebben, of is het noodzakelijk om een andere persoonlijke bvba te beginnen?
• Eventueel andere mogelijkheden?

Alvast bedankt!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding