Werken factureren/eenmanszaak

mitch2k
Topic Starter
Berichten: 8

Werken factureren/eenmanszaak

#1 , 10 mar 2011 18:55

Hello,

Ik betwijfel of dit forum de juiste plaats is, maar misschien kan iemand me toch een antwoord geven.

Ik ben sinds 2004 zelfstandige in bijberoep (herstelling van PC's). Vandaag heb ik de vraag van een kennis gekregen om enkele kleine electriciteitswerken in een cafe te doen, en deze zouden gefactureerd moeten worden aan de brouwer.

Nu volgens mijn inschrijving bij het KBO mag ik enkel volgende zaken:

Code: Selecteer alles