einde samenwerking

nienkeculus
Topic Starter
Berichten: 2

einde samenwerking

#1 , 28 okt 2006 16:45

Ik had in een bestaande cr?che 1700 euro ge?nvesteerd . Bedrag betaald aan diegene die de cr?che had. Om zo gelijkwaardig te zijn. Verder had ik allerlei spullen meee en hebben samen een aantal spullen gekocht.
Spullen allemaal vrij nieuw, nu maar 1 jaar oud. Hoe regelen we het einde. Kan ik die 1700 euro terug vragen?

Wat vinden jullie hiervan

X investeerde een bedrag van 1709,24 euro bij aanvang van de samenwerking,
Verder bracht zij nog volgende items mee een cd-speler, 5 bedjes van 49 euro per stuk, 1 matras, een rode speelmat, een beige parkmat, draagzak winnie the pooh 25 euro, luchtverfrisser 20 euro, 1 tafeltje met 2 stoelen, chicco relax van 20 euro en enkele boeken.

Volgende items werden samen gekocht: 1 ikeabed 99euro, 4 eetstoelen 60 euro, compostbak 36 euro, matrassen. Te samen goed voor een totaalbedrag van 195 euro.

X is nog de helft van de samen ontvangen waarborgen verschuldigd aan Y, d.w.z. een bedrag van 700 euro voor 14 waarborgen

Regelingvoorstel:

X stelt een bedrag voor van 279 euro voor de meegebrachte items (5 euro voor de cd-speler 245 euro voor de bedjes, 5 euro voor de matras, 5 euro voor de luchtverfrisser, 2 euro voor de rode speelmat, 2 euro voor de beige parkmat, 5 euro voor de draagzak, 0 euro voor tafeltje met stoelen, 10 euro voor de relax).

Y doet dan ook het volgende voorstel 1385,74: .
Bestaande uit 1709,24 euro verminderd met de waarborgen van 700 euro en vermeerderd met 279 euro voor de meegebrachte items en 97,5 voor de samengekochte items.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding