Hoeveel netto ontvang je met een handelshuurcontract ?

wannes de border
Topic Starter
Berichten: 2

Hoeveel netto ontvang je met een handelshuurcontract ?

#1 , 07 jul 2010 22:49

Als ik een huis verhuur aan 850€ met een handelshuurovereenkomst. Hoeveel netto hou ik daar aan over na aftrok van onroerende voorh. , belastingen , verzekeringen ?
Hoe kan ik een redelijke huurprijs berekenen tot grote tevredenheid van huurder en verhuurder ?

dank ,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 07 jul 2010 23:30

Als ik een huis verhuur aan 850€ met een handelshuurovereenkomst. Hoeveel netto hou ik daar aan over na aftrok van onroerende voorh. , belastingen , verzekeringen ?
Hoe kan ik een redelijke huurprijs berekenen tot grote tevredenheid van huurder en verhuurder ?

dank ,
Dit is onmogelijk te beantwoorden zonder kennis van

- KI gebouw
- tarief onroerende voorheffing in gemeente waar de woning is geleden
- het totaal netto-belastbaar inkomen
- waarde gebouw
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

bosprocureur
Berichten: 6857

#3 , 11 jul 2010 12:14

Als ik een huis verhuur aan 850€ met een handelshuurovereenkomst. Hoeveel netto hou ik daar aan over na aftrok van onroerende voorh. , belastingen , verzekeringen ?
Hoe kan ik een redelijke huurprijs berekenen tot grote tevredenheid van huurder en verhuurder ?

dank ,
Dit is onmogelijk te beantwoorden zonder kennis van

- KI gebouw
- tarief onroerende voorheffing in gemeente waar de woning is geleden
- het totaal netto-belastbaar inkomen
- waarde gebouw
En als je dan nog rekening houdt met de betaalde intresten op hypotheekleningen, is het plaatje een stuk completer, denk ik

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”