contract review

fosselle
Topic Starter
Berichten: 4

contract review

#1 , 24 sep 2009 11:22

Ik heb een handelszaak als zelfstandig ondernemer, waarbij ik een contract heb met mijn hoofdleverancier.
Globaal gesteld houdt het contract in dat ik exclusiviteit heb binnen een bepaald gebied (stad), legt het mij een prijssetting op en beperkt het mij om er andere gelijkaardige leveranciers bij te nemen.

Mijn ervaring tijdens de eerste jaren doen me veelal denken dat ik eerder gebonden ben als franchisenemer dan als echte zelfstandige door de grenzen die in het contract zijn vastgelegd, zonder echter dat er enige ondersteuning, begeleiding of wat ook wordt geleverd.

Aangezien dit contract binnenkort dient verlengd te worden had ik graag een grondige review hiervan gehad.

Kan iemand me info bezorgen van een goede jurist in de regio zuid-oost vlaanderen (brakel-geraardsbergen-zottegen-ninove-aalst) om dit eens haarfijn uit te pluizen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding