Kleine openbare aanbestedingen

AFFN
Topic Starter
Berichten: 74
Juridisch actief: Nee

Kleine openbare aanbestedingen

#1 , 06 jan 2021 11:23

Hallo mensen,

Ik ben een kleine aannemer met 5 top gasten in dienst. Nu zou ik graag ook mee willen doen met overheidsopdrachten dit omdat ik weet dat wij trots ons klein aantal qua kwaliteit toch wat kunnen opboksen tegen de grotere.

Nu las ik dat er voor opdrachten tot €75.000 in hoofdcategorie en €50.000 in ondercategorie geen erkenning nodig is. Nu is de vraag waar vind men deze “kleinere” opdrachten? Moet men hiervoor de gemeentes zelf contacteren? Of komen deze ook gewoon te voorschijn op het portaal van de overheid? Wie heeft hier ervaring mee en hoe kan ik het best deze opdrachten vinden.

Groetjes.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4621
Locatie: Diest

#2 , 06 jan 2021 20:59

Beste

U kan die terugvinden op het Bulletin van Openbare Aanbestedingen

https://data.gov.be/nl/dataset/99783ef0 ... e17c8b8442
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

mbbs1024
Berichten: 474

#3 , 06 jan 2021 22:11

Pas wel op, want de overheid is een slechte betaler, zorg dat je een financiële buffer hebt om de betalingstermijnen, en langer te kunnen overbruggen.
Het is niet de eerste maal dat aannemers falliet gaan omdat de overheid veel te laat betaalt.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”