Contract betaalterminal

Yuksel
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Contract betaalterminal

#1 , 02 nov 2020 20:10

In oktober een contract getekend voor een jaar dacht ik voor een betaalterminal. Vertegenwoordiger heeft mij geen kopie bezorgd. Nu wil ik mijn contract opzeggen met het idee dat er een jaar voorbij is, komen ze af dat ik heb getekend voor 5 jaar. Dit kan ik mij echt niet herinneren. Heel vaag weet ik nog dat het een jaar was. Ze vragen de resterende maanden op( ongeveer 4 jaar).
Wel op het contract die ik zou hebben getekend een vakje waar ik zou ‘getekend’ hebben een heel raar vakje gelijk dat het gekopieerd is.
Kan er iemand mij de raad/ info geven hierover?
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance
Berichten: 2615

#2 , 03 nov 2020 02:42

Vraag ( eis ) om te beginnen ; copie van het contract , dan weet u direct wat u getekend hebt .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 03 nov 2020 15:59


Wel op het contract die ik zou hebben getekend een vakje waar ik zou ‘getekend’ hebben een heel raar vakje gelijk dat het gekopieerd is.
Ik denk dat TS bedoelt :
"Op de kopie van het contract dat ze me nu toegestuurd hebben, staat een vakje dat ik zou aangekruist hebben, maar op de kopie ziet dat er eigenaardig uit."
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 03 nov 2020 16:27

En wat staat er op uw kopie van het contract ?

Ik neem aan dat u ook een dubbel hebt ?

Franciscus
Berichten: 38583

#5 , 03 nov 2020 22:02

Kent u nog handelaars die van die firma een betaalterminal hebben?
Vraag dan hun exemplaar van contract eens te zien.
Of een collega handelaar die zelf eens die firma belt om zo een origineel contract in handen te krijgen.
Zijn origineel firma en (origineel) klant identiek hetzelfde?

Terug naar “Handelspraktijken”