Als beenhouwer starten

u342707
Topic Starter
Berichten: 39
Locatie: Genk

Als beenhouwer starten

#1 , 14 sep 2008 04:35

Hallo alllemaal, :D

Ik sta op het punt om een dagopleiding te gaan volgen als beenhouwer-slager in Gent,de duur van deze opleiding duurt één jaar.
Nu is mijn vraag kan iemand van mijn familie lid met deze getuigschrift een zaak opstarten zonder dat ik erbij betrokken ben?
Ik bezit een handelspand en wens dat er iemand van mijn famile (zoon) er een beenhouwerij opstart .
Alvast bedankt. :wink:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
billie3
Berichten: 88

#2 , 26 sep 2008 08:12

Ik begrijp het niet heel goed. U gaat een opleiding slager volgen maar een familielid gaat met uw getuigschrift een slagerij opstarten.
Wat is daar de bedoeling van, je begint toch geen slagerij zonder zelf slager te zijn. Het is toch veel logischer dat uw zoon deze opleiding volgt, hij moet toch gemotiveerd zijn om die opleiding te volgen als hij een zaak wil opstarten.

u342707
Topic Starter
Berichten: 39
Locatie: Genk

#3 , 29 sep 2008 00:07

Hallo Billie
Je hebt gelijk wat betreft wat je aangehaald hebt maar de probleem is mijn zoon werkt in 2 ploegendienst en kan onmogelijk een opleiding gaan volgen of het nu avond of dagopleiding is ,daarom probeer ik langs deze weg een dagopleiding te volgen in de hoop zelf een diploma te behalen en een slagerij te beginnen maar zonder dat ik daarbij betrokken ben,om het simpeler uit te drukken mijn diploma gewoon uitlenen en hem bijstaan wanneer hij hulp nodig heeft ,maar nogmaals dit op vrijwillige basis.
Is deze mogelijk of niet? :roll:
Bedankt voor uw reaktie

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”