Bestelling auto verkeerde info

Samydmd93
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Bestelling auto verkeerde info

#1 , 01 mar 2020 20:29

Hallo iedereen,

Ik mocht onlangs een wagen bestellen via de firma waar ik tewerkgesteld ben. Ik dacht al de nodige info verkregen te hebben van de verkoper en dus is de bestelbon getekend geweest. Ik had voor de overeenkomst een vraag gesteld betreft de aankleding van de zetels, namenlijk of deze in Alcantara konden besteld worden. Zijn antwoord was dat dit niet kon op mijn wagen. Vandaag heb ik een wagen gezien op autoscout in dezelfde configuratie als mijn reeds bestelde wagen MET de alcantara zetels die ik wou. Uiteraard heb ik veel spijt nu en zou ik deze willen wijzigen. Suggesties ?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 02 mar 2020 09:08

Was die foto wel van een Belgische wagen? De aankledingen van een wagen kunnen nl anders zijn per land.

Samydmd93
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 mar 2020 09:59

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie. Inderdaad, ik kreeg net een mailtje om te zeggen dat het gaat om een configuratie dat niet kan in België. Ik vermoed dan dat dit niet voldoende zal zijn om de bestelbon te annuleren ?

Alvast bedankt

Reclame

LeenW
Berichten: 12839

#4 , 02 mar 2020 10:09

Dan is de gegeven info toch correct?

Een bestelbon kan altijd geannuleerd worden, de vastgelegde schadevergoeding is dan wel voor u.

Terug naar “Handelspraktijken”