Pagina 1 van 1

Klant wil goederen niet komen ophalen

Geplaatst: 24 sep 2019 19:55
door Lyka veilingen
Ik ben zaakvoerder van een online veilinghuis. Wij hebben hier nu een klant deze heeft bij ons (een 6 tal maand geleden) een hele hoop materialen afgezet in consignatie. Wij zijn er niet in geslaagd de goederen te verkopen. Nu hebben wij al 3 weken gevraagd voor zijn goederen komen terug te halen. De zaakvoerder heeft mij al 3 keer laten wachten na afspraak voor zijn goederen op te halen. Steeds zijn kat gestuurd. Nu neemt deze zelf zijn telefoon niet meer en reageert ook niet op berichten. Het probleem is nu ik zit hier met al die goederen en neemt enorm veel plaats in beslag in ons magazijn. Als het van mij afhangt gooide ik alles buiten maar zal wettelijk een probleem hebben dan! Hoe moet ik dit correct oplossen dat deze goederen uit mijn magazijn geraken?

Re: Klant wil goederen niet komen ophalen

Geplaatst: 25 sep 2019 00:03
door Bart Vissers
Wat zijn je contractuele afspraken?

Re: Klant wil goederen niet komen ophalen

Geplaatst: 25 sep 2019 16:47
door Lyka veilingen
Wij hebben geen enkel contract! Ik had het door gestuurd maar nooit getekend terug gekregen.

Re: Klant wil goederen niet komen ophalen

Geplaatst: 25 sep 2019 16:49
door Franciscus
Maar hij heeft het wel gehad en dat kan u bewijzen?

Re: Klant wil goederen niet komen ophalen

Geplaatst: 25 sep 2019 17:35
door mava105
Stuur hem een aangetekend schrijven waarin vermeld de laatste datum tegen wanneer de goederen dienen opgehaald te zijn. Schrijf ook dat na die dag er xx € per dag stallingskosten zullen in rekening gebracht worden.

Re: Klant wil goederen niet komen ophalen

Geplaatst: 25 sep 2019 21:18
door Franciscus
En uiteraard verwijzing naar de reeds vroeger op datum afgegeven opgestuurd gemaild contract - bijgevoegd in bijlage.