Advocaten die hun cliënten aanmoedigen te dagvaarden voor een busje kleurmiddel zouden moeten worden geschrapt.
TS kan best gewoon deze klant negeren zoals reeds werd gesuggereerd.
"TS kan in het vervolg als ze klant behandeld heeft, en niet direct betaald wordt, de politie bellen en PV laten opmaken. Kost haar niets en zal de klant dusdanig wel laten betalen ter zelfde tijde."
Aangezien dit een discussie is tussen een klant en zijn dienstenverlener over de "kwaliteit" van de geleverde dienst is dit een burgerlijke aangelegenheid waarin de politie niet tussenbeide komt.
Politie zal wel de strijdende vrouwen scheiden als ze "haarke pluk" doen (en daar PV van opstellen), maar ze gaan zich niet in de burgerlijke aspecten mengen.
"De boodschap die jullie hier geven is dat je als klant zijnde niet moet betalen als het om een kleine factuur gaat"
Ik denk niet dat iemand hier die boodschap heeft gegeven.
De antwoorden die werden gegeven zijn trouwens niet voor de klant bedoeld maar wel voor de dienstverlener.