Track en Trace systeem Routevision

Lisa101
Topic Starter
Berichten: 3

Track en Trace systeem Routevision

#1 , 15 feb 2016 09:50

In juli 2010 sloten wij een contract met Route Vision voor 5 jaar dit was een abonnement om online onze voertuigen te controleren. Toestellen zelf werden nog eens apart gefaktureerd door middel van een Leasingcontract. In dec. 2014 kwam iemand van RV, het abonnement dus, hier om ons contract te verlengen, hoewel dit nog tot juli 2015 liep.
Of we maar even wilden tekenen, er veranderde verder niets, de prijs bleef gelijk. Kregen verder geen alg. voorwaarden en geen kopie van contract. Later bleek dat we getekend hadden voor nog eens 5 jaar (dit is pas na ondertekening op het formulier ingevuld) en dat het contract per direct, in dec. 2014 al in ging, en dat de prijs verdubbeld was. In januari werd voor het eerst door BNP Paribas (die inmiddels de betalingen int voor RV) automatisch van onze rekening afgeschreven dus met andere woorden moeten wij dezelfde toestellen (want deze werden nooit vervangen) terug op nieuw leasen..... Dure grap.
Heeft iemand dit ook meegemaakt of heeft iemand nog klachten gehoord over Routevision?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 15 feb 2016 10:48

Dit is geen consumentenforum.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”