Onteigening stukje grond

breamr
Topic Starter
Berichten: 5

Onteigening stukje grond

#1 , 07 nov 2018 11:01

Bijna 3 jaar geleden kocht ik een huis aan. Bij de akte werd kennis gegeven dat ik kosteloos afstand zou moeten doen van een strookje grond naast mijn oprit. Echter zoveel jaar later is dit nog steeds niet Gebeurt. Ik heb hier al enkele malen voor gebeld maar krijg altijd de uitleg dat ze er met bezig zijn. Tgaat mij voornamelijk om het onderhoud dat tot vandaag nog steeds niet door de gemeente gebeurt. En ik zou ook een extra uitweg willen voor mijn wagen via dat strookje. Maar dat kan ik dus niet aanvragen aangezien de grond van mijzelf is. En ik heb geen zin om een hekken te plaatsen en dan achteraf te horen te krijgen dat in geen uitweg krijg. Nu is mijn vraag is er een wettelijke termijn waarbinnen men moet onteigenen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 07 nov 2018 12:02

Sommige onteigeningen kunnen jaaaaaaren, aanslepen. Er is geen termijn voorzien.

Reclame

Terug naar “Andere”