EPC

EPC

da vinci marleen
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

EPC

#1 , 20 sep 2018 09:54

Wij hebben bij onze nieuwbouw ( appartement) een epc score gekregen, maar hebben niemand gezien om het op te meten is dit normaal?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#2 , 20 sep 2018 10:27

heeft u zelf gebouwd of via een firma? mogelijks heeft de firma deze laten komen voor oplevering.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 20 sep 2018 12:27

Die sector is één grote maffia en geldklopperij. Die EPC verslagen kan je tegenwoordig al per telefoon krijgen. Heb 2 jaar geleden één nodig gehad voor een verhuring. Liet iemand komen, maar die cijfers leken me redelijk hoog. 2 weken later iemand anders laten komen, die amper 10 minuten rond is geweest en zijn uitslag was meer dan 15 % lager. Uiteraard heb ik die resultaten aan de huurovereenkomst . De eerste heeft me nooit zijn factuur , omdat ik gereclameerd had wegens het te hoge cijfer.
Wanneer zal je ze kunnen krijgen in de kraam van een waarzegster? Zal waarschijnlijk nauwkeuriger zijn dan een zogezegd gediplomeerd EPC inspecteur. :lol:

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 20 sep 2018 12:45

Ik bestel ze via de telefoon aan de laagstbiedende (zowel qua prijs als qua EPC cijfer). Zoals mava schrijft wordt het geïmplementeerd alsof het een tewerkstellingsproject is voor zwakzinnigen. Een virtuele beschermde werkplaats.
In één app gebouw bedraagt het verschil tussen 2 identieke appartementen 450 percent aub!!!
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

da vinci marleen
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#5 , 20 sep 2018 13:00

appartement gekocht op plan van bouwaannemer. Het epc is opgemaakt op datum van 27/06/2018 en wij woonden er al van 19/01/2017 en niemand gezien

Thomas Morus
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#6 , 20 sep 2018 13:07

Zoals in schreef: 't is virtueel.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

adizal

#7 , 20 sep 2018 13:22

Die sector is één grote maffia en geldklopperij.
Allee, Allee, bent nu serieus, meld eens een dienstverlening waar er niet geklooid word hier in België..
Zelfs uwe advocaat klooit met u, een boswachter is immers de beste Strooper.. :mrgreen:

Terug naar “Andere”