Weinig interesse in woning

Pitoe
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Weinig interesse in woning

#1 , 16 jul 2018 10:08

Hallo

Onze woning staat sinds kort te koop. Tot hiertoe hebben we slechts 2 bezoekers gehad. 1 heeft geantwoord op mijn vraag voor feedback bij hun beslissing niet te kopen. Hij wou graag een garage...

We hebben ruim de tijd om te verkopen, maar ik had eerlijk gezegd wel al sneller of meer reactie verwacht. Daarom vraag ik jullie ongezouten mening. Waardoor denken jullie dat er zo weinig reactie is?

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/hui ... /id7535467

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#2 , 16 jul 2018 10:19

en uw juridische vraag is???

Pitoe
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 jul 2018 10:32

Geen, daarom dit dat ik dit ook in de rubriek 'andere' plaats. Gezien er hier veel mensen met vastgoed bezig zijn leek het mij een goed idee om de vraag hier te stellen i.p.v aan mensen die geen voeling/ervaring hebben met de sector of dergelijke.

Mensen die juridisch actief zijn rond vastgoed in deze regio hebben ook vaak een idee van prijzen en wat je krijgt voor je geld.

Maar bedankt voor je bijdrage...

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6853

#4 , 16 jul 2018 11:17

2 bezoekers is inderdaad wat weinig. Maar aan hele busladingen "toeristen" hebt u ook niets.

Aan de fotos te zien gaat het hier toch om een behoorlijke woning. Hoe lang staat uw huis op die site ? Is de prijs een beetje marktconform ?

Ik zou zeggen even afwachten, veel mensen hebben nu meer aandacht voor vakantie, bbq, … enfin, het is ook gewoon te warm , denk ik.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 16 jul 2018 12:11

2de Helft juni, juli en augustus zijn de meest ongunstige maanden om te verkopen oorzaak: vakantie. Mensen geven nu liever hun geld uit aan zee, in de zon of in de bergen.

Terug naar “Andere”