Ik hoop dat dit onder het juiste subforum valt. Indien niet, kan iemand dit eventueel verplaatsen?
Ik woon sinds april in een appartement met mijn vriendin. We wonen nu de eerste keer alleen dus moeten nog vele zaken leren. In ons contract staat er dat we twee parkeerplaatsen hebben. Nu bleek dat er enorm veel mensen zich op de parking komen plaatsen terwijl er letterlijk voor hun huis nog parkeerplaats is. Na overleg met de huisbaas heb ik mijn nummerplaat aan een paaltje gehangen om zo al duidelijk te proberen maken dat het private parking is.
Hij kon mij wel vertellen dat alles "voorbij de boom" openbaar is. Nu stond er onlangs weer iemand op mijn plaats, recht voor mijn nummerplaat. Ik had een briefje onder zijn ruit gestoken om hem te wijzen op de nummerplaat (waar die persoon echt niet naast kon kijken

Ik heb een foto van Google Maps geüpload op imgur.com
- Rood: dit zou de private parking zijn. Voor de brievenbus moet je schuin staan om er bij te kunnen. (plaats voor 3 auto's in totaal)
- 1: hier heb ik mijn nummerplaat gehangen.
- 2: hier parkeert mijn vriendin.
- Groen: Dit zou het openbaar stuk zijn.
http://imgur.com/a/BY9N9
TLDR: Mijn nummerplaat hangt op het rode stuk. Dit is private parking. Wat kan ik doen als iemand toch op mijn plaats parkeert?