onbewoonbaarverklaring

Nanii_
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

onbewoonbaarverklaring

#1 , 29 mar 2017 11:28

Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar iemand die samen met mij een brief wil opstellen met de nodige art. ivm een onbewoonbaarverklaring,
wij wonen al 25 jaar op hetzelfde adres en er staat een pand naast ons die al 5 jaar verlaten is maar die nog altijd eigenaars heeft, nu onze kippen zijn doodgegaan door het nodige ongedierte (ratten) die in dat pand zitten, de klimop groeit overal op, zelfs al tot bij ons, het is daarbinnen niet voor aan te zien, het wordt daar nooit niks verlucht, het is gewoon een krot!
Ik ben naar de politie geweest, en zij vragen om een brief op te stellen met alle gevaren, ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen..
Kan iemand mij helpen?

Eeuwig dankbaar!!!!


:D

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 29 mar 2017 11:54

Best naar u gemeente/stad gaan dienst huisvesting en daar klacht indienen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Nanii_
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 mar 2017 12:07

al gedaan, maar nu een brief gekregen van de politie dat wij een brief moeten opstellen met de gevaren, maar weet niet hoe er moet aan beginnen

Reclame

Didymus
Berichten: 2061

#4 , 29 mar 2017 12:10

Lijst gewoon uw observaties zo objectief mogelijk op. Wees gestructureerd (werk met puntjes) en ga niet uitweiden of persoonlijk worden.
"sowieso" schrijf je zo.

Nanii_
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 29 mar 2017 12:14

Kut u mij derbij helpen

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 29 mar 2017 12:20

Schrijf hier eens zelf een modelbrief.
Er zullen wel leden zijn die hem zullen verbeteren en aanpassen.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#7 , 29 mar 2017 12:26

al gedaan, maar nu een brief gekregen van de politie dat wij een brief moeten opstellen met de gevaren, maar weet niet hoe er moet aan beginnen
Misschien best zelf naar de politie gaan, die zullen wel helpen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Andere”