huis gekocht, financiele problemen.

urim
Topic Starter

huis gekocht, financiele problemen.

#1 , 03 sep 2016 14:56

Hallo,

Vorig jaar heb ik samen met mijn man een huis gekocht aan klein beschrijf. Het huis staat op beide namen en de hypotheek ook.
Mijn man is van kosovaarse afkomst en heeft zijn verblijfsrecht verloren waardoor zijn adres werd geschrapt. Vorig jaar in november is hij dan ook moeten terugkeren naar Kosovo.
Mijn man heeft nu een job in Kosovo maar zijn loon is zeer laag 200 euro per maand. Belgie had gezegd dat ik mijn leven zo zou kunnen indelen dat ik over en weer zou kunnen gaan. Maar echter is dat niet zo. Ik alleen kan het huis niet afbetalen en ik zou graag verhuizen naar Kosovo bij mijn man. Wij zijn immers getrouwd om samen te leven en niet gescheiden. Doordat wij met klein beschrijf ons huis hebben aangekocht is het niet mogelijk om te verhuren nog te verkopen binnen de drie jaar. Mijn vraag is wat ik eventueel kan doen? Kunnen we de boete aanvechten, als we toch verkopen of verhuren binnen de drie jaar? Dit zijn toch onvoorziene omstandigheden.
Hopelijk kan iemand ons helpen want we zijn ten einde raad.

Chiara

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding