Ik woon sinds 1 juli 2015 op mijn huidig adres en al vanaf de eerste week was er al een conflict.
Ik werk met de nacht en kom rond 4 u 's nachts thuis en mijn honden kunnen heel kort eens blaffen maar in al deze tijd is dit misschien maar 6 keer gebeurd. Maar dus niet alleen de honden overdag en 's nachts storen hun ook als ik en mijn vriendin de trap op en afgaan, onze muziek/ tv dat opstaat hoe zacht ook, .... Het is zelfs zo erg dat ze mijn honden aanvallen met een hooivork en ze geloven dat zij het recht hebben mijn leven te bepalen. De politie is al meermaals langs geweest en nog steeds word er bij het kleinste op de muren gebonkt, geroepen(binnen en buiten), dreigementen uiten, ... . Ik ben ten einde raad. Vorig jaar ging er al eens via de wijkagent een bemiddelingsgesprek komen maar dat is er nooit geweest. Deze keer hebben ze het weer beloofd maar ik moest geduld hebben.
Dus ben naar het vredegerecht gestapt om via deze weg toch al een gesprek te verkrijgen want tot gisteren wist ik zelfs niet hun naam en durf te wedden dat zij mijn naam ook niet kennen.
Mijn vraag is of iemand weet wat ik kan doen, of moet doen, om uit deze hel te geraken?