lawaai buurman

lldd
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

lawaai buurman

#1 , 06 mei 2016 19:26

Hallo,

Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb een vraag over het lawaai van mijn buurman.
Ik ben een eerstejaars student aan de KULeuven en de blok begint er stilaan aan te komen.
We wonen in een boerderij in een heel rustig dorpje waar er dus zelden lawaai is. 2 jaar geleden kwam onze nieuwe buurman er wonen en toen veranderde alles. Hij is al meer dan een jaar aan het slijpen onder mijn venster en met dat er nu een heel belangrijke periode aankomt, ben ik het wel een beetje beu. Ik heb oorstoppen en een koptelefoon op, maar zelfs dat helpt niet. Ik weet niet wat die man van plan is met al die stenen, maar voor mij mag hij nu wel stoppen. Met hem praten is geen optie, aangezien hij nogal een 'speciaal' figuur is (af en toe eens een paar weken in de gevangenis, dan een enkelband dan weer terug in de gevangenis,..) en hij het niet zo op ons heeft; mijn broer zijn bal was per ongeluk in zijn tuin geland en hij kreeg hem niet terug.
Is er iets wat ik kan doen of mag hij dat zonder problemen verder doen? (Hij stop rond 21 en begint rond 8)

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 06 mei 2016 21:59

Dan wordt het moeilijk ... blijft ruim binnen de uren
maar overlast kan ten allen tijde dus ook tussen die uren.
Ga eens praten met de wijkinspecteur mogelijk kent die de pappenheimer en kan die eens gaan praten.

eylis

#3 , 07 mei 2016 10:27