Hallo,
Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb een vraag over het lawaai van mijn buurman.
Ik ben een eerstejaars student aan de KULeuven en de blok begint er stilaan aan te komen.
We wonen in een boerderij in een heel rustig dorpje waar er dus zelden lawaai is. 2 jaar geleden kwam onze nieuwe buurman er wonen en toen veranderde alles. Hij is al meer dan een jaar aan het slijpen onder mijn venster en met dat er nu een heel belangrijke periode aankomt, ben ik het wel een beetje beu. Ik heb oorstoppen en een koptelefoon op, maar zelfs dat helpt niet. Ik weet niet wat die man van plan is met al die stenen, maar voor mij mag hij nu wel stoppen. Met hem praten is geen optie, aangezien hij nogal een 'speciaal' figuur is (af en toe eens een paar weken in de gevangenis, dan een enkelband dan weer terug in de gevangenis,..) en hij het niet zo op ons heeft; mijn broer zijn bal was per ongeluk in zijn tuin geland en hij kreeg hem niet terug.
Is er iets wat ik kan doen of mag hij dat zonder problemen verder doen? (Hij stop rond 21 en begint rond 8)
Alvast bedankt