Beste,
Ik weet niet of dit in de juiste topic staat, maar hoop dat ik toch verder geholpen kan worden.
In juni 2015 hebben wij een offerte ondertekend met een aannemer en leverancier van onze ramen en deuren. Op de offerte staat duidelijk vermeld dat plaatsing van 1 element voor het bouwverlof zou plaatsvinden. (dit was namelijk ook een doorslaggevende reden voor ons om voor deze leverancier te kiezen).
Ondertussen zijn wij 12 november en heb ik tientallen mails verstuurd en gebeld en gedreigd etc dat ik dringend op mijn ramen sta te wachten. Vermits de plaatsing voor het bouwverlof zou plaatsvinden zijn een aantal ramen al verwijderd bij de renovatie. Wij zitten met jonge kinderen in een huis die niet geisoleerd is (enkel wat osb platen). Onze keuken kan niet geplaatst worden, omdat de ramen eerst geplaatst moeten zijn.
Vorige week gedreigd met juridische stappen en toen is er direct beloofd dat er dezelfde dag nog een aantal ramen worden vervangen en dinsdag 10/11 de rest geleverd zou worden als ik alle stappen voorlopig wil stop zetten. Dit heb ik gedaan en direct de telefonisch gemaakte afspraken per mail bevestigd. Jullie raden het al afgelopen dinsdag is er niemand op komen dagen.
De volledige factuur is betaald. Toen ik vandaag belde om ons contract te ontbinden kreeg ik duidelijk te horen dat dit niet kan, omdat ik al een contract heb getekend. Ik neem aan dat dit contractbreuk is van hun zijde en dat ik hier degene ben die een schadevergoeding kan eisen?
Hoe/waar en wat kan ik nog ondernemen, want met de naderende winter kan ik hier echt niet langer mee wachten.
Alvast bedankt!