grotten onder woning

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: grotten onder woning

#16 , 02 jan 2016 12:21

De oplossing voor u:
http://uretek.be/o

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#17 , 02 jan 2016 13:06

Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

CyberPunk
Berichten: 23

#18 , 02 jan 2016 20:40

Ik had ook bijna een woning op de misweg gekocht. Stond ook vrij "goedkoop", op google maps zag ik dat het volledige huis gestud werd 5 jaar voor de bezichtiging, en wanneer de renovatie ook heeft plaatsgevonden. Onder was dan ook een mergelkelder, boven overal gyrpoc, mooi trucje volgens mij voor al het vocht. Daarom ben ik ook afgestapt om op de misweg te kopen. Was het huis langs de kapper die er nu is. In jouw geval zou ik inderdaad met dat attest eens naar de gemeente stappen. Lukt dit niet zit je idd met een probleem. Althans ken ik toch iemand die op die straat vrij recent een nieuwbouw heeft gezet. Dit is wel een heel stuk terug voor de straat omhoog gaat en die bocht in krijgt. En idd worden er vrachtwagens en bussen niet meer toegelaten door onstabiliteit van de grond. Veel succes..

Reclame

gbollen
Topic Starter
Berichten: 6

#19 , 02 feb 2017 17:51

Beste Lezers.
Er is in de Trudo Jansstraat te Zussen een diep zinkgat ontstaan.
De gemeente heeft dit rond 16h30 samen met de politie afgezet met hekwerken.

delady
Berichten: 547

#20 , 10 mar 2018 02:22

Hoe is het nu met jouw huis afgelopen?

gbollen
Topic Starter
Berichten: 6

#21 , 30 mar 2018 11:18

De situatie is dezelfde als op 07-11-2015.
Mijn huis staat nog recht en ik mag hier ook nog blijven wonen.

Terug naar “Andere”