Verhuur garage

Carolinever
Topic Starter

Verhuur garage

#1 , 08 sep 2015 23:31

Beste,

Ik heb 4 tal maanden geleden heb ik mijn huurder de verwittiging gestuurd om zijn boot te komen ophalen omdat mijn garage werd verkocht.
We hadden de afspraak dat jij de sleutel eind juni moest komen afleveren en zijn boot moest meenemen. Dit deed hij niet, omdat de garage leeg moest zijn was ik genoodzaakt om de boot te verslepen, deze boot staat nu bij een kennis van mij.
Nu 4 maanden later krijg ik telefoon van hem dat hij zijn boot terug wil. Maar mijn kennis kan ik niet meer bereiken.
Wat zijn nu mijn rechten, stel dat mijn kennis deze boot bijhoud?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 09 sep 2015 08:29

heb je de huur opgezegd? Het is niet omdat de garage verkocht werd, dat de huur stopte.

Heb je een bewijs van het verwittigen van de huurder ivm de boot? heb je ook verwittigd van het feit dat je de boot verplaatst hebt? (maw: aangetekende zendingen, bevestigde mails, ...)?

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 sep 2015 10:24

Indien de verwittiging per GSM gebeurde, zou de huurder u nog kunnen aanklagen, omdat je zonder zijn toerstemming toegang had tot zijn garage en van diefstal (zijn boot)

Reclame

sloeberken

#4 , 10 sep 2015 09:04

Hebt u de garage opgezegd met een AS, zo niet heb je een heel groot probleem.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Andere”