Hetgeen je zegt klopt totaal niet hoor, ben deze namiddag langs een advocaat geweest en eandis is verantwoordelijk voor de meteropname.Dus sedert 2008 werkt de nachttariefmeter niet meer.
Hoe komt het dat het steeds geschatte waarden zijn? Je ontvangt toch jaarlijks de vraag van EANDIS om de meterstand door te geven. Het is pas als je dat NIET DOET, dat ze uw verbruik schatten. In dat geval ben je groteneels zelf verantwoordelijk voor de huidige toestand.
maar daar gaat het niet over, door omstandigheden gaat het altijd over geschatte waarden, daarom moet ik niet akkoord gaan met de meter die kapot is, en trouwens zelfs na het sturen van de rekening is het hen niet opgevallen dat de meterstand van nachttarief hetzelfde was dan 5 jaar geleden.Klopt, maar bij afwezigheid of nog gesloten zaak laten ze het aan u over om de meterstanden te noteren.
Mijn buikgevoel vertelt me dat er iets niet klopt in uw uitleg:maar daar gaat het niet over, door omstandigheden gaat het altijd over geschatte waarden, daarom moet ik niet akkoord gaan met de meter die kapot is, en trouwens zelfs na het sturen van de rekening is het hen niet opgevallen dat de meterstand van nachttarief hetzelfde was dan 5 jaar geleden.Klopt, maar bij afwezigheid of nog gesloten zaak laten ze het aan u over om de meterstanden te noteren.
De voorbije jaren heb ik altijd mijn meterstanden doorgegeven, maar die werden niet aanvaard, wegens "onmogelijk" daarom baseerde ze zich op geschatte waarden.