#13 , 25 apr 2015 09:44
ik zit met hetzelfde probleem, na jarenlang verhuurd te hebben (met vergunning verkregen 16 jaar geleden) via het ocmw, is er een nieuwe begeleider - die kwam controleren of de persoon er wel degelijk woonde- en die heeft de huurder gezegd dat de studio wel heel klein is. een paar maanden later komt er een controleur van de stad antwerpen (toevallig) en 3 maanden later krijg ik bericht dat de studio te klein is voor verhuur en heb ik 10! dagen om te reageren.
@pet en @anne-sophie7, wat hebben jullie ondernomen?
Ook met dat prbl, was ingeschreven op een adres,in 2010, in orde voor de wijkagent zo ook voor OCMW. In 2013 vind ik werk voor 1 jaar. Daarna ontslagen terug in OCMW. Nieuwe begeleider, komt zien naar de studio, is ineens te klein, ze geven dit door aan de wijkagent, die schrabt mij gewoon uit het bevolkingsregister. Hij wil mij daar ineens niet meer inschrijven op dat adres.Rede, ik zou er niet wonen. Dan controle voor de oppervlakte die is ook ineens te klein. Ik snap dit niet, tussen 2010 en 2013 is de studio groot genoeg. Er komt een jong ding van het OCMW kijken en die beslist ineens dat de woning te klein is met alle gevolgen van dien.+ ik kan ook geen leefloon meer trekken omdat ik in de periode dat ik gewerkt heb op vakantie ben geweest. Rede ik had maar geld opzij moeten zetten in geval van nood. conclusie, geen leefloon geen stempelgeld NIETS. trek u plan maar arme belg.