domicilie

watervrouw
Topic Starter
Berichten: 3

domicilie

#1 , 08 nov 2006 12:28

Ik woon momenteel nog bij mijn moeder maar heb een eigen appartement gekocht. Mijn moeder is hulpbehoevend en kan 's nachts niet alleen blijven.
Ik zou mijn domicilieadres op het appartement willen zetten, maar toch 's nachts nog bij mijn moeder thuis gaan slapen.
Na verandering van adres zal de wijkagent komen controleren of ik het appartement bewoon.
Is het toegelaten het appartement in te richten, en hier overdag te verblijven, maar 's nachts bij mijn moeder te gaan slapen, en toch mijn adres te laten wijzigen in het adres vh appartement? Kan dit dan beschouwd worden als dat ik daar woon, of dien ik daar ook werkelijk te overnachten?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 nov 2006 18:48

Je kan dit doen. Je moet daar niet overnachten.

scorpioen

VGM
Berichten: 70
Contacteer: Website

#3 , 12 dec 2006 23:50

In de woninghuurwet telt de hoofdverblijfplaats niet het domicilieadres. Dus als je daar veel aanwezig bent ook al ben je daar niet in de nacht zal er geen probleem zijn
Slechts een antwoord van de meer dan 690 ( op heden ) beschikbare vastgoed gerelateerde berichten op de non-profit site http://www.vastgoedforum.com met gedetailleerde zoekfunktie

Reclame

Terug naar “Andere”