Weigering Bouwvergunning

Eddy
Topic Starter
Berichten: 34

Weigering Bouwvergunning

#1 , 15 okt 2006 14:06

Ik heb een bouwgrond met woning, nu wou ik deze woning afbreken en appartementen zetten, maar door de gemeente wordt een negatief advies gegeven : 1 omdat er achter mij( op iemands ander eigendom) een onvergund gebouw staat en ook ten 2de omdat er naast mij een weg loopt die er volgens plan niet is (nochtans een asfalt gemeenteweg op grond van de kerkfabriek bereden door doorgaand verkeer) Wat kan ik hieraan doen(zonder veel kosten te maken) en wat moet er nu gebeuren met het onvergunde gebouw van mijn gebuur? g

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Wesley
Berichten: 294

#2 , 18 okt 2006 13:58

Het negatief advies bevat dacht ik een begeleidend schrijven met de wijze waarop je beroep kunt aantekenen hiertg.

Kan heel ver gaan, tot aan de Raad van State toe. Maar kosteloos...?

Beroep aantekenen zal in eerste instantie - buiten portkosten - wel kosteloos zijn, voor verdere stappen zul je een advocaat moeten aanspreken.

De brief van stad zal ook een contactperson vermelden, bel die eens op en vraag de gronden van negatief advies en hoe de aanvraag eventueel kan aangepast worden om een positief advies te verkrijgen.

Reclame

Terug naar “Andere”