domicilie?

robbie2001
Topic Starter
Berichten: 14

domicilie?

#1 , 23 jul 2006 20:26

Ik vraag me eigenlijk af of het verplicht is dat ge een domicilieadres hebt? Vroeger heb ik iemand gekend die gewoon een postbus heeft gehad gedurende enkele maanden. Dit vraag ik met betrekking tot mijn vorige vraag, het ziet er niet zo goed uit. Ben eigenlijk ten einde raad, ik begrijp niet dat ge in een land als het deze zo aan de grond kunt zitten en nergens terecht kunt. Heb vorige keer na mijn antwoord van Anke direkt advokaat opgebeld en gevraagd wat mijn totale schuld bedraagt, hij ging het opvragen en mij per brief iets laten weten. Vrijdag bel ik hem omdat de deurwaarder al thuis was geweest en dat ik iets moet gaan beslissen he, betalen of niet. Is meneer op verlof, eigenlijk ge moogt komen of gaan waar ge wilt ge zijt en blijft "NE NUMMER" in dit kloteland. Als puntje bij paaltje komt is het ene grote pot nat. Die met het meeste geld weten wel waar ze moeten zijn, en zullen wel geholpen worden. Als ik gene kleine had die ik moet achterlaten was ik allang weg uit dit apenland.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer
Berichten: 1155

#2 , 24 jul 2006 00:00

domicilie is de plaats waar je hoofd zakelijk verblijft. Dus NEE een postbus mag niet als hoofdverblijfplaats. Er zijn hier wel een paar uitzonderingen op, maar ik denk niet dat jij daar onder valt.
Wie geen domicilie heeft is wettelijk een dakloze.
En Belgi? is inderdaad een KLOTE land, maar het is ons landje en wij mogen daar best fier op zijn. Hier ben je tenminste nog een nummer, ik ben op plaatsen geweest waar de mensen zonder geld zelfs geen nummer meer zijn. Dus als je geen geld kan mee nemen ben je in een ander land NIETS, zelfs geen nummer.

En ja, over je advocaat, iedereen(bijna toch in ons land) heeft recht op een tijdje vakantie.

wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#3 , 04 aug 2006 20:04

domicilie is de plaats waar je hoofd zakelijk verblijft.
Ondanks alles is humor nooit ver weg!!!

Reclame

Terug naar “Andere”