Nieuwe feestzaal

Mfrombelguim
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Nieuwe feestzaal

#1 , 22 mar 2021 12:12

Goeiedag,
In onze woonblok hangt een ‘ bekendmaking meldingsakte’, bij de buren,om een feestzaal te plaatsen.
Dit is een reeds bestaand gebouw die al enkele jaren leegstond. De feestzaal is geplaatst,letterlijk, in het midden van de woonblok.
De aanvraag is volgens de wet van de Vlaamse Overheid en een bezwaar kan nog ingediend worden tem 30 april, wat ik zeker ga doen.
Op de meldingsakte wordt er vermeld : ‘Kleine optredens (pop, kleinkunst, klassiek) en muziek op familiefeesten of zomerbar . Hoeveel: 95 dB (15 minuten).’
Ook : ‘polyvalente zaal met activiteiten voor buurtbewoners. Hoeveelheid: 100 personen.’
De gewone activiteiten zijn niet luidruchtig maar reeds in het verleden werd af en toe een feest gegeven en in mijn tuin zitten was voorbij. Wij konden geen gesprekken meer voeren.
Wij houden van toch wat rust na onze werkweek. Een gesprek aangaan met de vzw valt op dovemansoren.
En jammer genoeg is één van de leden een schepen van onze gemeente. Kan ik iets doen ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding