Adres

Annemiekhennin
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Adres

#1 , 09 aug 2020 13:09

Beste,

Ik heb mijn adres tijdelijk ( 1.5 ) maand bij iemand gezet, in afwachting van een appartement die klaar is op 1 september. De wijkagent is gekomen en alles is in orde.Ik verblijf in een vakantiehuisje ondertussen want het is tenslotte vakantie. Nu heeft diegene die mij eventjes een adres verschaft heeft de wijkagent gebeld dat ik er effectief niet woon..echter heb ik ook geen sleutels van het appt. waar mijn adres staat. Waarom die persoon dat heeft gedaan is mij een raadsel, ik heb deze geholpen zoveel ik kan, en die bood het zelfs aan. Per 1 september ga ik over naar een ander appt. Echter heb ik ook geen toegang tot mijn post want ik heb niet eens sleutels gekregen van het appt. waar mijn adres staat. De persoon in kwestie zei, je bent er toch niet dus je krijgt geen sleutels. De wijkagent heeft mij ondertussen opgebeld om te zeggen dat ik niet eerlijk ben geweest. Echter wil ik wel mijn post ophalen. Moet ik dat doen onder begeleiding van de politie of wat is wijsheid?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 09 aug 2020 13:19

De politie kan hier weinig doen. Als de andere persoon verklaart dat hij geen post van u heeft ontvangen, dan is het einde verhaal.

Annemiekhennin
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 aug 2020 13:23

Dag leen W,
Dank voor je reactie. echter heeft hij wel laten weten dat er post is, dat is het hele euvel.

Reclame

LeenW
Berichten: 12824

#4 , 09 aug 2020 13:48

Als die persoon dan toch wil meewerken, kan u gewoon zelf tot daar gaan om deze op te halen. Uiteraard niet beginnen over de andere problemen.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#5 , 09 aug 2020 14:01

Neem tijdelijk een postbus en je problemen zijn opgelost.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Annemiekhennin
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#6 , 10 aug 2020 09:23

Dag Marcus,

Dankjewel, ja heb ik gedaan, echter een jobstudent bij de post heeft het aanvraagformulier verkeerd in de computer gezet en daardoor heb ik er nu nog geen, ja het lijkt wel een grap, maar het is echt so. Enfin het komt goed. dank voor het meedenken.

Annemiekhennin
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#7 , 10 aug 2020 09:25

# 4 LEENW Dankjewel. idd ik ga proberen mijn post op te halen en over niks beginnen. thanks.

Terug naar “Andere”