Ondergrondse parkeergarage

Traxke
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Ondergrondse parkeergarage

#1 , 31 jan 2020 16:29

Goedendag

Ik ben huurder van een appartement en heb een ondergrondse staanplaats, nu telkens als ik uit mijn parkeerplaats rijd kan de deur waarmee je de garage bereikt tegen mijn auto slaan indien er net iemand binnenkomt. Hierdoor ben ik op een vrije plaats gaan staan die niet verhuurd is , andere bewoner doet dit ook aan de andere ingang. Nu kregen we een mail toegestuurd indien we niet op de juiste plaats gaan staan, gaan ze een boete van 50 euro geven. Mail komt van de projectontwikkelaar , wij zouden nu willen weten of dit zomaar kan dat zij zelf boetes gaan uitdelen?

Indien zij moelijk willen doen , zou ik ook beetje vervelend willen doen. ben al een halfjaar aan het klagen over een branddeur die heel hard schuurt en dus zeer moeilijk open te krijgen is op mijn verdiep. De voordeur van de blok staat al een volledig jaar open en gaat dus al zeker niet op slot terwijl in het reglement staat dat deze telkens gesloten moet worden. Wat kan ik hier zoal aan doen?

MVG
Wesley

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 31 jan 2020 17:48

Schrijf dat dan aangetekend aan de projectontwikkelaar, en laat hem ook gelijktijdig weten waarom je op een andere plaats gaat staan in de garage., en dat ja dat zal blijven doen zolang die deur kans maakt tegen uw wagen te slaan. Hij kan dat niet rieken.

Traxke
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 jan 2020 18:13

Hey

Ik heb al een mail gestuurd met de hele uitleg en fotos maar ze blijven vervelend doen. En de deur kunnen ze niks aan doen zeggen ze, deze zal zo moeten blijven.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#4 , 31 jan 2020 18:19

En waar is de syndicus en VME in uw verhaal ... akte ..RIO - huishoudelijk reglement????

Terug naar “Andere”