zure buren die niks te doen hebben en politie bellen

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: zure buren die niks te doen hebben en politie bellen

#16 , 09 aug 2014 12:15

Een haag heeft 3 kanten: een voorkant, meestal naar de straat toe gericht, een bovenkant, dus meestal naar boven gekeerd, en een achterkant, waarschijnlijk palen aan uw eigendom. Nemen we aan dat de gemeente de voorkant en mogelijks ook de bovenkant heeft geschoren in het verleden, wie heeft dan de achterkant geschoren? Jij of de gemeente?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
samaiphon
Topic Starter

#17 , 09 aug 2014 15:57

HET IS GEEN DICHTE HAAG en slechts een 7-tal meters lang EN VERMITS DIE GEDEELTELIJK ONDER EEN GROTE, HOGE DEN STAAT GROEIT DIE NAUWELIJKS AAN zodat ik die slechts om de paar jaar een beetje bijknip
het is NIET de achterkant die problemen geeft MAAR DE VOORKANT en dan nog slechts een minimum.
verderop waar de haag stopt zijn er struiken met witte bolletjes die wild groeien en daar had het wel zin dat de gemeente elk jaar maaide omdat het daar meer nodig was!!!
om kort te gaan: het is meer een vorm van pesterij van die persoon, die NIET MIJN BUUR is en zeker geen slechte wil van mijn kant.
daarom dat ik ook op de agent zijn vraag ingegaan ben en gesnoeid heb!!! die agent was de vriendelijkheid zelve...

samaiphon
Topic Starter

#18 , 09 aug 2014 16:06

IK BEN NOG NIEUW OP DEZE SITE EN NOG EEN BEETJE ONWENNIG MAAR WAT IK AL WEL DOOR HEB IS DAT ER HIER MENSEN AAN DISCUSSIES DEELNEMEN EN DIE "ZOGEZEGDE DESKUNDIGEN" ZIJN DIE GEEN ANTWOORD GEVEN OP DE VRAAG MAAR DIE ER PLEZIER AAN BELEVEN OM KRITIEK TE GEVEN WAARSCHIJNLIJK OMDAT ZE NIKS ANDERS TE DOEN HEBBEN. NET ZOALS DE ZURE MENSEN VAN UIT DE TITEL VAN MIJN VRAAG.
ik heb mijn lesje geleerd en ga niet in discussie meer met deze personen en laat ze links liggen als ze niet met een antwoord komen dat ertoe doet!!!
ze verspillen allleen maar mijn tijd!!!!

Reclame

Vandebos

#19 , 09 aug 2014 17:28

Ik denk dat het tijd is een slotje op deze vraag te plaatsen.

Terug naar “Andere”