En verwittig ook je vrienden, familie enz dat ze geen brokken maken aan hun wagens

Eventueel kan je op de zijkanten van die kasseien met wat silicone reflectoren aanbrengen of zo
Als ik een stuk braakliggende grond zie en er is geen andere plaats, dan ga ik daar ook op staat, zeker als de eigenaar geen kosten wil dien om kenbaar te maken dat het GEEN privaat grond is.Daar gaat het mij juist om, waarom moet ik op mijn eigen eigendom kosten gaan doen zodat er niemand kan staan, zelfs wij of bezoek van familie of vrienden.
Een aantal jaren geleden hebben we de wielklem ook moeten toepassen in een privé parking van een appartementsgebouw.Ik heb daar al enkele malen uitgebreid over geschreven met de nodige teksten - via 'wielklem' dacht ik krijgt je de meeste teksten.
U kan op uw privé grond doen wat u wil.
Parkeerplaatsen zijn wettelijk alleen die plaatsen waar het 'mag' dus een omgebouwde voorhof is principieel geen parkeerplaats ... maar indien daar geparkeerd 'moet' de politie optreden.
Pas als het veldwetboek van toepassing is kan de politie daar ook verbalisseren... en laten wegtakelen.
Een wielklem kan ook - ik weet wie het heeft toegepast en met resultaat maar dan moet alles juridisch wel kloppen.
(Het was een firmajurist die met wat 'hulp' de zaak heeft laten uitvoeren en met resultaat. Maar je hebt natuurlijk mogelijk wel een aantal brieven van advocaten en deurwaarders met vaststellingen en dan moet je dus goed weten wat je moet antwoorden.)
Vandebos ... misschien eens die teksten ook onderaan je postings zetten
Als ik een stuk braakliggende grond zie en er is geen andere plaats, dan ga ik daar ook op staat, zeker als de eigenaar geen kosten wil dien om kenbaar te maken dat het GEEN privaat grond is.Daar gaat het mij juist om, waarom moet ik op mijn eigen eigendom kosten gaan doen zodat er niemand kan staan, zelfs wij of bezoek van familie of vrienden.
Hoeveel kost dat nu om daar gras te zaaien, en het is nog mooier ook dan een stuk braakliggende grond.
ik vermoed dat die kasseien niet veel gaan helpen. Daar rij je toch zo over, of ze moeten al minstens 15 cm hoog zijn