Bomen planten op landbouwgrond

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: Bomen planten op landbouwgrond

#16 , 08 mei 2016 09:28

Er zijn er altijd die kwaad worden als ze hun gelijk niet krijgen. Ik vraag me af waarom die dan hier een vraag stellen, als ze vooraf al weten dat ze het toch gaan doen.
Arrogantie is blijkbaar een ziekte geworden. (ziekenkas komt gelukkig niet tussen :lol: )

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tira00

#17 , 08 mei 2016 09:43

In het veldwetboek staat iets van bomen planten tegen de perceelgrens bij landbouwgebied, is wat strenger dan bij woongebied. Misschien heb je daar wat aan:
Art. 35 bis/ 5
https://navigator.emis.vito.be/mijn-nav ... woId=14373

ChristophePaus
Topic Starter

#18 , 08 mei 2016 11:51

Waarde Sloeberen,

Reeds verleden week woensdag heb ik een afspraak met de bevoegde gemeenteambtenaar vastgelegd die normaliter morgen doorgaat.
Ik wou enkel via dit forum een beetje bruikbare info verzamelen om nog wat beter gewapend te zijn ...
Groot was dan ook mijn verbazing dat sommige leden zoals vooral ene asperger (what's in a name) en nu ook mava nr zoveel meenden er goed aan te doen mij te schofferen omdat ik sommige oekazes niet zo maar als alleen zaligmakende waarheid aannam.
Ik ben dus teleurgesteld over deze bizarre gang van zaken en zal het hier maar verder bij laten.
Toch nog een woord van dank voor de anderen, die op een hoffelijke wijze in dit item zijn tussengekomen.
Laatst gewijzigd door ChristophePaus op 08 mei 2016 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

asperger

#19 , 08 mei 2016 11:55

U draait de zaken om.
Ik zeg alleen hoe het is. Voor zover ik het antwoord ken of goede raad kan geven.
Niet meer. Niet minder.
Zoals sommigen het daglicht niet verdragen zijn er dus ook die de waarheid niet aankunnen.

Aan de hand van de reacties van andere forumleden die hebben gereageerd op uw arrogante toon kunt u zichzelf een spiegel voorhouden.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

LeenW

#20 , 08 mei 2016 12:04

Aangezien TS zijn besluit toch al vaststaat en hij enkel nog maar mensen gaat beledigen, mag hier wel een slotje op.

Terug naar “Andere”